Time Flies - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Coninck - WaarBenJij.nu Time Flies - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Coninck - WaarBenJij.nu

Time Flies

Blijf op de hoogte en volg Tim

10 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Nu al een dikke maand in Australie wat vliegt de tijd toch snel en ohh wat is dat toch zo lekker deze vakantie... raar genoeg maar ik heb gewoon vakantiegevoel en jazeker ik heb gewoon stage :|

Na een lange reis in het vliegtuig met gelukkig veel slaap en lekkere wein ben ik op 2 September met beide benen op de andere kant van de aardbodem beland. Oww sjit.. dacht ik nu sta ik er dus waarempel en wat heb ik er zin in :). Na even genoten te hebben van een GOEDE KOFFIE (die had ik o zo gemist) heb ik mijn koffer (hoort het goed is maar een, wel 3 kilo te zwaar maar boeiend :P) gepakt en op zoek gegaan naar een taxi die mij vervolgens heeft afgezet bij het studentenhuis waar ik verblijf de komende 6 maanden. In Woollahra, oftewel BONDI Junction :D:D.

na mijn spulletjes op mijn kamerrrrrr (tja dat heb je als je goed kan lullen:P, krijg je zomaar een grotere kamer en ook nog voor mij alleen. dolletjes) gedropt te hebben ben ik op zoek gegaan naar een koffiepotje, ik moet gewoon fatsoendelijke koffie hebben en om elke dag 3 dollar uit te geven aan een koffie in een papier bekertje, nee dankje. met de tijd ook kennis gemaakt met de groep iets van 25 nederlandse studenten, bunch of nice and crazy people :) myself included.

Uiteindelijk ben ik 4 September (nog altijd een vliegtuigkater) begonnen op mijn stage @ Ogilvy Public Relations. sommige kennen het wel. Ik loop hier mee in de functie als HR coordinator. lekker meteen aan het werk gezet. Op Australische tempo dan wel he :P. nu paar weken later kan ik zeggen dat stage echt heel leuk is, tempo is ook lekker hollen en stilstaan, loving it.

Het eerste weekend is goed bevallen zoals altijd. Mag weer aan de wijn, mja ook weer begonnen met roken. foeifoei. kost maar 20 dollar dus het is de goedkoopste zooi :P. Zijn op stap gegaan in Ivy's een lekkere club met een negertent binnen en een dakteras met zwembad voor de coole gasten buiten :D:D en het leukste, donderdags happy hour :D:D klinkt goed, dus tja donderdags eerst donderdag's Cock en Bull, lekkere biefstuk met een stuk of 15 frietjes eten en een guiness :| mja eten is ook gratis nu. zondag's even op het strand geweest. Bondi Beach !!!:D:D (het is gewoon maar een strand waar je maar op een klein stukkie kan zwemmen, wel vette golven en lekker zoutwater blergh...)

Wat heb ik in de tussentijd nog gedaan.....

Manly Walk, een wandeling langs een aantal bijzonder mooie plekjes om Sydney heen. Natuurlijk weer op Australisch tempo. valt niet veel over te zeggen buiten dat het op dat bootje beetje steenkoud was, mja ik had op de terugweg mijn voetjes maar eens ingepakt. slim idee he mannen :P, ook nog een walvis of een haai gezien en motorproblemen gehad midden in de baan joeppie :D:D.. die vent had ook een motor droog gestart. hoe blond kun je zijn:P

Defqon, hardcore party maarja was voor bijna noppes dus gewoon gaan. wat valt hierover te zeggen. VET om EEN keer mee te maken en that's it :P

Voor de rest nog lueke rare dingen?? jazeker maar niet om op te noemen.
nauja een woord dan :P Champagneshower :D:D

Dit was maandje een in een notendop.. Lang weekend Melbourne met een aantal dames (tim waar begin je aan :!) en surfkamp in vooruitzicht.

Big Love,



  • 24 November 2013 - 10:31

    Nathalie :

    Klinkt allemaal heel goed! Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australia

....

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Even bijspijkeren in vogelvlucht

27 November 2013

En dan ben je al halverwege Sydney :S

06 November 2013

Surfing

10 Oktober 2013

Mellbourne

10 Oktober 2013

Time Flies
Tim

Ik ben Tim dus, al studerend Australië verkennen. Studeer momenteel HR in combinatie met Hospitality management. Mijn laatste jaar verblijf ik in Australie om mijn stages te volbrengen, en even weg te zijn uit Nederland :P. Via dit dagboek wil ik jullie een kijk in mijn leven geven van dit ooh zo facking mooie, gastvrije, kerst in 30 graden, korte broeken, koala, barbs & tinnies, champagne weet ik wat nog meer....

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 2753

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Tja en dan ga je nog net even verder

31 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Australia

Landen bezocht: