Tja en dan ga je nog net even verder - Reisverslagen van Tim de Coninck - WaarBenJij.nu Tja en dan ga je nog net even verder - Reisverslagen van Tim de Coninck - WaarBenJij.nu
Tja en dan ga je nog net even verder

Mijn 2de stage speelt zich af in Auckland NZ. Ik loop hier stage binnen Stamford Plaza Auckland, een 5 sterren hotel op de HR afdeling. Buiten meewerken schrijf ik ook hier mijn thesis. Kortom 20 weken drukte en genieten.

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

New adventure, Auckland NZ
Tim

Ik ben Tim dus, al studerend Australië verkennen. Studeer momenteel HR in combinatie met Hospitality management. Mijn laatste jaar verblijf ik in Australie om mijn stages te volbrengen, en even weg te zijn uit Nederland :P. Via dit dagboek wil ik jullie een kijk in mijn leven geven van dit ooh zo facking mooie, gastvrije, kerst in 30 graden, korte broeken, koala, barbs & tinnies, champagne weet ik wat nog meer....

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2761

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Tja en dan ga je nog net even verder

31 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Australia

Landen bezocht: