Even bijspijkeren in vogelvlucht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Coninck - WaarBenJij.nu Even bijspijkeren in vogelvlucht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tim Coninck - WaarBenJij.nu

Even bijspijkeren in vogelvlucht

Blijf op de hoogte en volg Tim

08 April 2014 | Australië, Sydney

Heey luitjes,

het is weer eventjes geleden dus ik zal jullie in een vogelvlucht proberen bij te spijkeren over al het moois wat ik heb meegemaakt in Sydney en Auckland. Ja voor degene die het nog niet weten plannen van Melbourne zijn gewijzigd naar Auckland. :)

Pfoeee, ogja Blue Mountains daar waren we gebleven.

begin December. Road Trip naar Sea Cliff Bridge. Natuurlijk het goedkoopste autootje gehuurd bij het vliegveld en de vrijdag opgehaald. Ik had vrij genomen de vrijdag ervoor dat we de auto konden oppikken op ons alle gemakje. Eenmaal uit de buis. gezocht naar de stand en de charmes in de boeg gegooid. Resultaat een X-Trail als bakkie. Hiehaaa al een mooi begin. Auto gevonden. automaat, dus geen linkervoet gebruiken. en denk eraan de stuur is aan de andere kant dus ook links rijden. Even wennen maar het rijdt. Behalve de dodgy moments is alles goed gegaan. Sadie en ik konden tijdens de rit niet geloven dat we dit bakkie hebben kunnen prikken. enfin eenmaal onderweg, begonnen we ons af te vragen hoe we thuis moesten komen. Gevolg hulplijn ingeschakeld. :) De dag erna vroeg uit de veren. MP3 speler volgeladen met goede goede muziek en veel zijn op weg naar Sea Cliff Bridge. Voor degene, dit is een brug van 300 meter over de oceaan langs de bergen. Vervolgens met een klein omweggetje naar het Royal National Park gereden een paar strandjes bekeken en genieten vooral genieten. Helaas de dag erna de auto weer moeten terugbrengen. maar goed aan alles komt een eind.

Voor derest: Kerst, onder het genot van oerhollands regen. Maar dat heeft niet de pret doen te drukken dus BBQ aan, muziekje op en aan de gang. 2de kerstdag is Boxing Day, huge sales in alle winkels. Kortom een gekte van jewelste. wachtrijen voor de winkels :|. Tis maar wat je wilt. savonds lekker gekookt. Iedereen heeft een gerecht gemaakt, vele drankjes, Jasje aan de draaitafel. Puur genieten.

En dan komt de belangrijke mededeling. Melbourne, stage ging helaas niet door. dus snel plannen wijzigen en op naar Auckland, NZ. ben benieuwd. Heb hier stage binnen Stamford Hotels. Heel leuk moet ik zeggen. maar goed ik kan nu nog niet in de toekomst kijken :P

Oud op nieuw: drank smokkelen en op naar Royal Botanic Gardens voor het vuurwerkspektakel en 2014 inluiden op een unieke manier. Supervetfantastischgeweldige dag gehad.

Voor derest supergeweldige feestjes gehad, het nodige afscheid moeten nemen en genoten van mijn laatste weken en mijn verjaardag, ouders etc.. de tijd hier vloog om en veeeeeeeeeeeeeels te kort !!!

Tja 17 Februari, 12 uur, taxi voor de deur om naar het vliegveld te gaan. Spannend en truerig tegelijk. Een fantastische periode afsluiten en een nieuwe spannende periode tegemoet. Auckland here I come. maar ik weet niet wat ik moet verwachten hiervan.


Sydney, you stole a bit of my heart love you and all the people I met!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australia

....

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Even bijspijkeren in vogelvlucht

27 November 2013

En dan ben je al halverwege Sydney :S

06 November 2013

Surfing

10 Oktober 2013

Mellbourne

10 Oktober 2013

Time Flies
Tim

Ik ben Tim dus, al studerend Australië verkennen. Studeer momenteel HR in combinatie met Hospitality management. Mijn laatste jaar verblijf ik in Australie om mijn stages te volbrengen, en even weg te zijn uit Nederland :P. Via dit dagboek wil ik jullie een kijk in mijn leven geven van dit ooh zo facking mooie, gastvrije, kerst in 30 graden, korte broeken, koala, barbs & tinnies, champagne weet ik wat nog meer....

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 2760

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Tja en dan ga je nog net even verder

31 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Australia

Landen bezocht: