Mellbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Coninck - WaarBenJij.nu Mellbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tim Coninck - WaarBenJij.nu

Mellbourne

Blijf op de hoogte en volg Tim

10 Oktober 2013 | Australië, Melbourne

Afgelopen weekend was lekker lang in verband met Labour day. perfect om even een weekendje eropuit te gaan. Melbourne it is.

Na alles geregeld te hebben zijn Nicole en ik vrijdag 4 okt. naar Melbourne vertrokken met de vlieger. Heerlijk opstijgen watertje drinken landen en je bent er. In Melbourne aangekomen, hostel opgezocht en op zoek gegaan naar een lekker eettentje. hadden honger maar niet zon zin in mackers. Al snel kwamen we een italiaan tegen die naast een frituur lag..... kueze moeilijk gemaakt niet dus Italian it is :D:D lekker rissototje en wijntje je weet wel niks te gek. tijdens het eten kwam de rest van de dames aanlopen om ook even een snackie mee te pikken. snel nog even een tiramisu gegeten damn wat was die goddelijk, lekker gek doen bestel ik nog eentje :! achteraf slechte kueze geweest......(nee werdt er niet ziek van ;))

De zaterdag lekker optijd opgestaan en na ontbijtje Melbourne verkend. te voet. heerlijk voorla voor mijn voeten:P Eerst even olimpic gebied verkend en Australian open hall van de buitenkant. dankzij geweldige skills van een ander geweldig persoon binnengekomen, helaas geen tennisvelden... maar wel door de hall of fame gelopen:). vervolgens op zoek naar de hop on/of bus overal zag je hem rijden maar geen halte te vinden.... nauja tijdens de wandeling paar mooie parken en kunst gezien en genoten van het everyday easy-going-I-have-a-fucking-hangover live van Melbourne. En dat was ik niet!!!!!! eerlijk waar :P Het savonds weer ergens een hapje eten, heel moeilijk kueze gewoon weer terug naar de italiaan. De man kon ons nog, eigenlijk geen plaats was een stuk drukker dan de aaf tegen middernacht ervoor (terwijl het naar mijn mening ook genoeg te doen was) maar toch een mooi plaatsje gekregen. Tijdens het eten natuurlijk weer een lekker rosetje erbij :) komt ook nog een duootje jazz spelen. I am in heaven!!!! . savonds op tijd het bed in gegaan want

zondag: Great Ocean Road.
Wat valt hierover te zeggen: aardige buschauffeur heeft ons veel laten zien, crappy mercedes busje, veel kilometers, steen, zee etc.

Is dit de moeitje waard??? zierzeker heb er geen woorden voor hoe mooi dit was en ik ben blij dat ik dit heb mogen meemaken :) check mijn foto's maar op facebook.

's smaandag centraal punt van Melbourne gelopen --> VVV, en gevraagd voor de hophophop bus.deze gepakt en stad doorgetufd en nog veel meer moois gezien waaronder, kunstkunst, parken en mooi graffitiart. Hierna even door de bibliotheek genuesd, zeeeer mooi gebouw. en vervolgens lekker in het zonnetje gelegen :) love life.

Helaas weekend alweer om het savonds op tijd trein,taxi en noem maar op gepakt om het savonds tegen half 10.

Conclusie: lekkere vakantie gehad binnen mijn vakantie met veel bijzondere en mooie momenten met een dikke laag meligheid.

Big love.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australia

....

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Even bijspijkeren in vogelvlucht

27 November 2013

En dan ben je al halverwege Sydney :S

06 November 2013

Surfing

10 Oktober 2013

Mellbourne

10 Oktober 2013

Time Flies
Tim

Ik ben Tim dus, al studerend Australië verkennen. Studeer momenteel HR in combinatie met Hospitality management. Mijn laatste jaar verblijf ik in Australie om mijn stages te volbrengen, en even weg te zijn uit Nederland :P. Via dit dagboek wil ik jullie een kijk in mijn leven geven van dit ooh zo facking mooie, gastvrije, kerst in 30 graden, korte broeken, koala, barbs & tinnies, champagne weet ik wat nog meer....

Actief sinds 08 Okt. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 2771

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Tja en dan ga je nog net even verder

31 Augustus 2013 - 01 Juli 2014

Australia

Landen bezocht: